maanantai 30. marraskuuta 2015

Joulukalenterin 1. luukku: Joululahjatoiveet + uusi ulkoasu

joulukalenteri
Näin ihan ensimmäisenä ajattelin kertoa, että miten tää Team Jiksin joulukalenteri oikein toimii. Eli me ollaan Jennin kanssa valittu erikoispostauksia, joita tehään joka päivä jouluun asti ja tehään niitä niin, että osan tekee molemmat oman ja osa me tehdään yhdessä. On siis tulossa samoja erikoispostauksia, mutta tuodaan aina jotain erilaista niihin postauksiin, mitä me molemmat tehdään!

Lisäksi vielä sen verran, että jossain vaiheessa joulukuuta on tulossa kysymyspostaus, eli käykääpä pistämässä kysymyksiä tänne! Lisäksi yksi kalenterin luukku tulee olemaan "lempiblogit"-postaus, mihin ei siis ihan kirjaimellisesti listata meidän lempiblogeja, vaan me valitaan ne blogit täältä. Eli jos haluat päästä näkymään meidän blogissa, niin linkkaa blogisi tämän postauksen kommentteihin!

Sitten itse luukkuun!

luukku1

1. Kingsland Delia panta. Mulla oli viime talvena tän tapanen Hööksistä ostettu, mutta se on nyt valitettavasti kadonnut. Toi on mulle ihan älyttömän kätevä, mulla kun on aina tallilla hiukset kiinni. Lisäksi noi on tosi lämpimiä ja suojaa kanssa tuulelta eikä oo pahannäkösiäkään!

2. Topparatsastushanskat. Mulla on nyt jonkin aikaa ollut kateissa nekin ja en vaan pysty ratsastamaan tavallisissa ohkasissa hanskoissa talvisin. Mun sormet jäätyy samantien ja muuttuu toimintakyvyttomiksi, eli näistä olisi oikeasti hyötyä! :D

3. Horze Crescenda Desiree housut. Mähän en varsinaisesti tarvii uusia housuja, mutta noi vaan on mun mielestä tosi kivan näköiset, varsinkin Horzen housuiksi!

4. Kingsland Classic Down Jacket. Tää takki on ollut haaveissa nyt niin kauan kuin jaksan muistaa! Tää on niin lämmin ja mukava päällä ja vielä kivannäkönenkin, harmi vaan että hintaakin löytyy mukavasti.

5. Pidempi putki. Mullahan on tällä hetkellä itelläni vaan se perus 18-55 millinen, jolla ei ihan hirveän hyvin saa hevosia kuvattua. Kyllä sillä pärjää, mutta mieluummin kuvailee oikeasti hyvällä putkella.

Tässä oli tosiaan mun ensimmäinen joulukalenteriluukku, toivottavasti tykkäsitte! Ja tässähän tosiaan oli vaan mun hevosaiheiset joululahjatoiveet, mutta ajattelin, että ehkä on teillekin kivempi jos pysytään aiheessa :D

Lisäksi sain väsättyä just ja just ajoissa tän talvisen ulkoasun! Kertokaas, että mitä tykkäätte :)

- Ines

4 kommenttia:

  1. Taas tosi hieno ulkoasu!:) tässä mun blogi http://groomilife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Millä ohjelmalla teit ton bannerin? Ja: http://livingyour-ownway.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. banneri on tehty kokonaan ipiccyl, mikä on tosi yksinkertanen ja toimii netissä!

      Poista