maanantai 7. joulukuuta 2015

Joulukalenterin 6. luukku: Varusteiden esittely

joulukalenteri
Joku ehkä jo huomasikin, että eilen ei luukkua tullut teknisistä vaikeuksista johtuen, joten teen tänään tai huomenna sitten kaksi!

Ensimmäisenä vuorossa on varusteiden esittely, jonka Jennikin teki. Jenni esitteli Kallen varusteita, ja itse ajattelin esitellä mun omia varusteita ja kertoo vähän kokemuksia ja mielipiteitä niistä! IMG_8264
Ensimmäisenä tärkein, eli kypärä! Mulla on nyt päälle vuoden toiminut kypäränä tää Imperial Ridingin Sparkling Starlight. Tää lähti mun matkaan 2014 Horse Showsta ulkonäkönsä ja hintansa vuoks ja oon kyllä ollut tosi tyytyväinen! Tää on suhteellisen kevyt tällaseks kypäräksi ja istuu tosi hyvin ainakin mun omaan päähän. Nätti ulkonäkö on tietty plussaa ja asia mistä oon yllättyny on, ettei ykskään noista reunustavista "timanteista" ole vielä irronnu ja glitteriosakin on pysyny tosi hyvässä kunnossa! Suosittelen ehdottomasti, jos etitte alle satasella hyvää ja nättiä kypärää.
IMG_8266
Hanskoina mulla toimii Roecklit ja nää on se paksumpi malli, eli sopii joka säähän. Nää on kyllä parhaat hanskat, mitä olen käyttänyt ja pysyny tosi hyvässä kunnossa, vaikka mulla on ollut nää useamman vuoden jo!
IMG_8268
Housuja mulla on tällä hetkellä kahet, mutta en valitettavasti löytänyt toisia kuvanottohetkellä. Nää kuvassa näkyvät on Pikeurin Lugana (?) malliset housut. Nääkin on mulla jo jonkun aikaa ollut käytössä eikä kulunut tota paikkaa lukuun ottamatta. Pysyy myös tosi hyvin napakkana, eikä löysty eli voin suositella! Toiset mun housuista Mountain Horsen farkkuset ratsastushousut, joita en käytä niin paljoa, koska farkkuratsastushousut ei oo niin mun mieleen.

IMG_8269IMG_8279
Päällysvaatteina mulla on tollanen FIM Horse Show toppaliivi, jonka alkuperästä mulla ei ole mitään hajua, mutta jotain kautta oon ilmaiseksi sen saanut :D Ja takkina mulla on Kingslandin takki, jonka mallista mulla ei ole varmuutta. Ostin sen kuitenkin kirpputorilta 5 eurolla, mikä on mun mielestä hyväkuntoisesta KL takista erittäin hyvä hinta! Toi on tosi lämmin, mutta kuitenkin hengittävä ja pysynyt ehjänä myös.

IMG_8276
Ensinnäkin pahoittelen, että saappaat on noin likaiset tässä! Mutta tosiaan, mun saappaat on ihan vaan Horzen Elisa - malliset, mutta on tähän mennessä toiminut tosi hyvin, vaikka onkin ns. "halpis"-saappaat. Noi on myös tosi mukavat jalassa, ja istuu ainakin mulle hyvin. Ulkonäkö ei mulle se kaikkein mieluisen, mutta ei sillä toisaalta ole niin väliä, kun en kuitenkaan kisaa.

- Ines

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti